Portfolio
De afgelopen 8 jaar heb ik online marketing ervaring opgedaan bij verschillende bedrijven en in verschillende branches. Deze ervaring zet ik in bij het optimaliseren van jouw online strategie, jouw groei naar meer online klant, leads of zichtbaarheid!
Bij AkzoNobel hou ik mij bezig met het ondersteunen van de digital marketing strategie van onze Online Sikkens Specialisten (OSS).
Bij Schoolblocks zijn we gestart met het juist binnenhalen van data. Hierna zijn we aan de slag gegaan met het opzetten van Google Ads campagnes, flinke stappen gezet met SEO en hierdoor gezorgd voor een sterke en duidelijk website.
In januari 2023 ben ik Montagna Digital gestart omdat ik steeds meer vragen van mensen om mij heen kreeg om hen te helpen met hun online marketing. Mijn eerste grote opdracht heb ik voor Schoolblocks gedaan.
In juli 2023 is de webshop van sala sol ontwikkeld en gereleased. Sala sol is een startup met kleurrijke producten voor om en rond het huis.
Binnen BeSolar was ik verantwoordelijk voor de gehele online marketing. Hieronder valt: website optimalisatie, data, user research, SEO, SEA, performance marketing. Daarnaast stuurde ik onze online marketing agency (Reward) en website development agency (Okaia) aan.
Bij Autotrack EasyBuy (voorheen Bynco) was ik verantwoordelijk voor het opzetten van het CRO programma. Daarnaast hebben we hier grote stappen kunnen zetten in het vergaren en analyseren van data en daarbij ook het maken van bedrijfsbeslissingen op basis van deze data.
DELTA Fiber is de afgelopen jaren flink gegroeid en daarmee zich ook gefocust op het professionaliseren van de online marketing strategie. Als Conversie Optimalisatie Specialist werd ik aangesteld om het CRO programma op te zetten en te zorgen voor structurele website optimalisaties.
In de periode bij Thomas Cook Group heb ik mij bezig gehouden met het optimaliseren van de website van Thomas Cook en Neckerman websites voor de UK, België en Nederland. Hierbij was ik werkzaam vanuit Hoofddorp en Londen.
Als Merchandising Specialist hield ik mij bezig met de commerciële doelen om te zetten in een online strategie voor Thomas Cook Nederland. Daarnaast heb ik het website personalisatie opgezet om zo relevanter voor de doelgroep te zijn.
Na mijn stage bij Thomas Cook Nederland ben ik aan de slag gegaan als Site Editor waar ik mij bezig hield met het plaatsen en optimaliseren van de content op de website. Daarnaast heb ik mij kunnen ontwikkelen op het juist analyseren van Google Analytics data.